Servisní a opravárenské středisko
Než pošlete svůj produkt ATN Europe do servisu nebo na opravu,
zkontrolujte naše sekce odstraňování problémů a FAQ, které vám mohou rychle pomoci zprovoznit vaše zařízení.
ŽÁDOST O SERVIS
Pokud váš produkt ATN nefunguje správně, a zkusili jste tipy na odstraňování problémů a FAQ. Postupujte podle těchto pokynů k podání žádosti o servis.:
-
Odstraňte montážní kroužky, kryty a všechno ostatní příslušenství z produktu.
-
Zapište si sériové číslo produktu a uchovejte ho tam, kde ho budete moci v případě potřeby snadno najít.
-
Vytiskněte si tuto potvrzovací stránku a přiložte ji k zásilce.
-
Pokud je to možné, pošlete produkt v jeho původním balení, protože to je nejbezpečnější metoda.
-
Ujistěte se, že balíček pevně zabalíte a použijete venkovní lepící pásku.
-
Pokud je to možné, pošlete balík sledovatelnou zásilkovou službou. Zásilku prosím pojistěte proti ztrátě.
-
Poslat na: ATN Europe LTD Service Center, RMA-XXXXX, 1588 Sofia Bulgaria, ul. "Okolovrasten pat" 456B Inter Logistic Park
-
Získejte číslo RMA vyplněním níže uvedeného formuláře.
Jak vrátit produkty:
-
Odstraňte montážní kroužky, kryty a všechno ostatní příslušenství z produktu.
-
Zapište si sériové číslo produktu a uchovejte ho tam, kde ho budete moci v případě potřeby snadno najít.
-
Vytiskněte a podepište „FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ATN DO 30 DNŮ“ a přiložte ho k zásilce.
-
Zašlete produkt v jeho původním balení, protože to je nejbezpečnější metoda.
-
Ujistěte se, že balíček pevně zabalíte a použijete venkovní lepící pásku.
-
Zásilku odesílejte pouze pomocí etikety TNT, kterou poskytne naše služba. Náklady na dopravu za vrácení zboží jsou na náklady společnosti ATN Europe Ltd. Prosím, nevytvářejte nové zásilky s jinými etiketami nebo kurýrními službami. Pokud potřebujete pomoc nebo nemáte správnou etiketu, kontaktujte nás prosím e-mailem, chatem nebo telefonicky.
Vezměte prosím na vědomí, že nebudeme přijímat zásilky odeslané jinou metodou vrácení než s etiketou pro vrácení TNT, kterou jsme zaslali, stejně jako zásilky, které nemají řádně vyplněný a podepsaný "FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ATN DO 30 DNŮ".
Náhrada:
Jakmile obdržíme váš vrácený produkt a zkontrolujeme, že splňuje podmínky vrácení, vrátíme vám hodnotu zakoupeného produktu do 15 pracovních dnů. V případě, že chybí nějaké příslušenství nebo části, budou odečteny z částky, která bude vrácena.
-
Pokud jste zaplatili kreditní nebo debetní kartou, vrácení peněz bude provedeno na účet banky, která kartu vydala.
-
Pokud jste platili bankovním převodem, musíte ve formuláři ATN pro vrácení napsat své číslo IBAN a jméno majitele účtu a podepsat dokument. Zákazník, který produkt zakoupil, a majitel bankovního účtu musí být totožní. Náhrada nebude zpracována bez podepsaného formuláře.
Vyplňte níže uvedený formulář a naši prodejní zástupci vás kontaktují k dokončení vrácení prostřednictvím ATN Return Form.