Servisní a opravárenské středisko

Než pošlete svůj produkt ATN Europe do servisu nebo na opravu,
zkontrolujte naše sekce odstraňování problémů a FAQ, které vám mohou rychle pomoci zprovoznit vaše zařízení.

ŽÁDOST O SERVIS

Pokud váš produkt ATN nefunguje správně, a zkusili jste tipy na odstraňování problémů a FAQ. Postupujte podle těchto pokynů k podání žádosti o servis.:

  1. Odstraňte montážní kroužky, kryty a všechno ostatní příslušenství z produktu.

  2. Zapište si sériové číslo produktu a uchovejte ho tam, kde ho budete moci v případě potřeby snadno najít.

  3. Vytiskněte si tuto potvrzovací stránku a přiložte ji k zásilce.

  4. Pokud je to možné, pošlete produkt v jeho původním balení, protože to je nejbezpečnější metoda.

  5. Ujistěte se, že balíček pevně zabalíte a použijete venkovní lepící pásku.

  6. Pokud je to možné, pošlete balík sledovatelnou zásilkovou službou. Zásilku prosím pojistěte proti ztrátě.

  7. Poslat na: ATN Europe LTD Service Center, RMA-XXXXX, 1588 Sofia Bulgaria, ul. "Okolovrasten pat" 456B Inter Logistic Park

  8. Získejte číslo RMA vyplněním níže uvedeného formuláře.

Jak vrátit produkty:
  1. Kontaktujte ATN Europe Ltd přes: email, chat nebo telefon.

  2. Odstraňte montážní kroužky, kryty a všechno ostatní příslušenství z produktu.

  3. Zapište si sériové číslo produktu a uchovejte ho tam, kde ho budete moci v případě potřeby snadno najít.

  4. Vytiskněte a podepište „FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ATN DO 30 DNŮ“ a přiložte ho k zásilce.

  5. Zašlete produkt v jeho původním balení, protože to je nejbezpečnější metoda.

  6. Ujistěte se, že balíček pevně zabalíte a použijete venkovní lepící pásku.

  7. Zásilku odesílejte pouze pomocí etikety TNT, kterou poskytne naše služba. Náklady na dopravu za vrácení zboží jsou na náklady společnosti ATN Europe Ltd. Prosím, nevytvářejte nové zásilky s jinými etiketami nebo kurýrními službami. Pokud potřebujete pomoc nebo nemáte správnou etiketu, kontaktujte nás prosím e-mailem, chatem nebo telefonicky.

Vezměte prosím na vědomí, že nebudeme přijímat zásilky odeslané jinou metodou vrácení než s etiketou pro vrácení TNT, kterou jsme zaslali, stejně jako zásilky, které nemají řádně vyplněný a podepsaný "FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ATN DO 30 DNŮ".

Náhrada:

Jakmile obdržíme váš vrácený produkt a zkontrolujeme, že splňuje podmínky vrácení, vrátíme vám hodnotu zakoupeného produktu do 15 pracovních dnů. V případě, že chybí nějaké příslušenství nebo části, budou odečteny z částky, která bude vrácena.

  • Pokud jste zaplatili kreditní nebo debetní kartou, vrácení peněz bude provedeno na účet banky, která kartu vydala.

  • Pokud jste platili bankovním převodem, musíte ve formuláři ATN pro vrácení napsat své číslo IBAN a jméno majitele účtu a podepsat dokument. Zákazník, který produkt zakoupil, a majitel bankovního účtu musí být totožní. Náhrada nebude zpracována bez podepsaného formuláře.

Vyplňte níže uvedený formulář a naši prodejní zástupci vás kontaktují k dokončení vrácení prostřednictvím ATN Return Form.

TABULKA POROVNÁNÍ PUŠKOHLEDŮ
ATN Thor 4 ATN Thor LT ATN X-Sight 4k ATN X-Sight ltv