Centrum podpory ATN

Kontaktujte nás

Děkujeme, že jste zákazníkem ATN.

Chápeme, že někdy věci nefungují tak, jak jste zamýšleli, a proto chceme poskytovat co nejlepší zákaznický servis. Podporu můžete získat odesláním online ticketu prostřednictvím poskytnutého formuláře. Pokud zvolíte tuto metodu komunikace, uděláme maximum, abychom na váš dotaz odpověděli do 1 pracovního dne.

Pokud chcete mluvit se zákaznickým servisem o svém problému nebo otázce, zavolejte nám na +359 32570140, Pondělí - Pátek, od 9:00 do 20:00 GMT+2.

Zaregistrujte svůj produkt

Registrací svého produktu dosáhnete několika věcí. Tímto registrujete svou záruku a přihlašujete se k odběru komunikace od ATN, kdy budou k dispozici nové aktualizace firmwaru. Pravidelně vydáváme aktualizace firmwaru pro vaše zařízení, abychom zlepšili výkon a provoz systému. Prosím, zůstaňte v obraze a zaregistrujte svůj produkt.

STÁHNOUT FIRMWARE

Nejnovější firmware pro vaše zařízení najdete v našem ATN Update Centru. (firmware je vestavěný software, který řídí vaše zařízení)

NÁVOD

Podrobné uživatelské příručky pro přezkoumání funkcí a vlastností vašeho zařízení.

Další zdroje

Pokud potřebujete okamžitou podporu mimo pracovní dobu nebo o víkendech, doporučujeme se připojit do skupiny ATN Smart HD Owners na Facebooku.
Tam najdete tisíce nadšených uživatelů produktů ATN, kteří mohou pomoci s většinou otázek nebo poskytnout další rady k řešení problémů, se kterými se setkáváte, nebo zodpovědět jakékoli otázky týkající se vašeho zařízení ATN.

Ticket byl odeslán

Děkujeme, že jste kontaktovali ATN. Odpovíme co nejdříve.

TABULKA POROVNÁNÍ PUŠKOHLEDŮ
ATN Thor 4 ATN Thor LT ATN X-Sight 4k ATN X-Sight ltv